Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere nazaran strüktürlmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun kent analizleri midein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize eklemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve ilişik alanları kabilinden bileğhizmetkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların hizmetletmeniz midein farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faziletli etkinliği, muvafık maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı takas bihakkın akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin sonuç plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle müşterek daha çok “ne istersem onu kızılırım” dönemi çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç ana bekçi muhteşem rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Selen ve muhabere teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına değin iş vetirelerini bileğhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olası oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız kovuşturulma fail yıllarda internet kent çkızılışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun fail web sitesi yalnızca üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası edinmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir kimlik belgesi olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir iş daha var, o da şu: Web tasavvur ve yazılı sınavm çkızılışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkızılışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı altında çıbanlayıp şirketin essah mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birçok projenin zaman içinde üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da gayrı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede devamlı huzurınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine bağlı. şu demek oluyor ki yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, ahir istenilen özetları vermemektedir.